FANDOM


Welcome Everyone!


BrittanaRainbows


A FANDOM user
  Loading editor
  • You keep popping up randomly about once a month, so if you see this, I hope your able to watch the show again. :)

      Loading editor
  • I know it will be like months until you see this, but once you do let me know: How's life? :P How are you? I'm actually interested.

      Loading editor
    • o I rarely come here. I can see I am not the only one who has left.

      I don't know if you are still on, but I am actually not so good. My mom is sick and idk I just hope she gets better. She has been like a week like that. She has kidney stones and I am starting to get worried because her relatives have died from that.

      Either way. Thanks for your concern.

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • I hope you take care, and i hope your situation resolves so you can come back.
    Kurt crying
      Loading editor
  • I know, we don't know each other that much, but you're LEAVING!? Well, take care of yourself hun. :*

      Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • Why Are YOU LEAVING!!!!!!!!

      Loading editor
    • Personal stuffs: Basically my parents suspect that something is going on with me (i'm bi and i just found out) and they think it's because of "the internet people" (wtf?) and glee ( double wtf?) anyway, they want me away from anything related to glee including the wiki,i can not even watch it anymore :/

      Hopefully in the future they realize of their mistake and let me come back. I miss this place and their crazy people :(

        Loading editor
    • I'm so sorry, I will miss you </3 Hopefully you comeback ;w;

        Loading editor
    • I'll miss you too =(

      And yeah, hopefully <3 

      But on the other hand..

      I hope you had enjoyed your B-Day <3 

        Loading editor
    • I really did enjoy it :) Thank You :D

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • GABI I WILL MISS YOU SO MUCH ANGEL!!! You mean a lot to me! Chat with me on twitter @themonchelearmy or ask me on ask.fm @ leamichelexox :) love u xx

      Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • It is always sad to see a fellow Brittanian leave. Goodbye. ;(

      Loading editor
    • Well, i saw this as a notification while i was checking my emails and since my parents aren´t at home, i can answer it :3

      And yeah, it sucks so much ;( Hopefully my parents will let me come back in 6/7 months, i mean, i hope so. :P

      Goodbye until then =(

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • why did you clear your page? D: how are you? ♥

      Loading editor
    • View all 9 replies
    • Goodbye Gauri, I have to leave the GW because of my parents. I'll miss you </3

      Maybe we can talk on Tumblr :3

        Loading editor
    • OMG D: GABY <3 I'm going to miss you a lot :( Ok we'll have to talk on Tumblr then <3

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • Hi , I'm not aware if im flooding up with editing the other pages. But im just leaving a comment and adding a photo... if I did something wrong please let me be informed thanks :D

      Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
  • I ship Brittana. You ship Brittana? We should be friends :D That sounds creepy lol but seriously! :D My name is Hannah (obviously) lol and how are you?
    Hello!
      Loading editor
    • Hello, Hannah :) I'm Gaby, nice to meet you.

      .. :o yeah, that would be cool. It's always good to make some new friends (even better if they are brittanians ;)

      Also, Im good, kinda worried about exams though :(

        Loading editor
    • A FANDOM user
        Loading editor
See archived talk page
Give Kudos to this message
You've given this message Kudos!
See who gave Kudos to this message
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.